Gezellig Samenzijn geslaagd!

Gezellig samenzijn!

Zaterdag 1 april 2023 organiseerden we een "Gezellig samenzijn" in het koffielokaal van de Immanuël kerk. Vanaf het begin was de opkomst meteen al groot bij de hapjesverkoop, waar we een groot aanbod aan molukse lekkernijen hadden.Er werd nog gezellig met elkaar bijgekletst en meegedaan met een paar rondjes Bingo, onder het genot van iets lekkers bij de koffie of een bordje Nasi rames. Het was wederom een geslaagde middag met een mooie opbrengst ten goede van de Immanuël kerk!

We willen alle bezoekers bedanken voor hun komst en in het bijzonder alle vrijwilligers voor hun toegewijde inzet!

Overige activiteiten

Gezellig Samenzijn! Verkoop Molukse lekkernijen & BINGO

Vanaf 16:00 uur ben je van harte welkom om samen te genieten van heerlijke Molukse lekkernijen die perfect passen bij een kop koffie of een verfrissend drankje. Het belooft een gezellige bijeenkomst te worden waarbij je in goed gezelschap kunt genieten van lekker eten, drinken en zoals vanouds een bingo!

Anna Oppier - Pattiruhu
Gezellig Samenzijn geslaagd!

Immanuël Kerk
Gezellig samenzijn! Verkoop warme maaltijden & hapjes

Vanaf 16:00 uur ben je van harte welkom om samen te genieten van heerlijke warme maaltijden en lekkere hapjes die perfect passen bij een kop koffie of een verfrissend drankje. Het belooft een gezellige bijeenkomst te worden waarbij je in goed gezelschap kunt genieten van lekker eten en drinken. U bent van harte welkom!

Anna Oppier - Pattiruhu