The best thing about the future is that it comes only one day at a time.

Word lid/ donateur

our services

Steun de Molukse kerk in Winterswijk

Vrienden van Immanuël

Iedereen is van harte welkom in de Molukse kerk in Winterswijk. Wilt u graag lid worden en/ of wilt u de kerk financieel steunen? Dat kan door (slapend) lid of donateur te worden. Daarmee bouwt u mee aan de toekomst van de Immanuël Kerk Winterswijk.

Maandelijks financieel ondersteunen - Volmacht formulier (downloaden)
Kiest u voor deze optie: dan kunt u het volmacht formulier via onderstaande knop downloaden. Het formulier kunt u digitaal invullen en ondertekenen of u kunt het formulier uitprinten en een foto van het formulier naar ons toesturen.

Volmacht formulier downloaden

Maandelijks financieel ondersteunen - Volmacht formulier (per post)
Kiest u voor deze optie: dan ontvangt u het volmacht formulier per post. Het formulier kunt u dan invullen en retour terugsturen. U kunt ook een foto maken van de door u ingevulde formulier en deze toesturen naar:
penningmeester@immanuelkerk-winterswijk.nl.

Volmacht formulier per post ontvangen

Eénmalig doneren
Wilt u eenmalig doneren? Dan verwijzen we u naar onze inzamelingsactie op de GoFundMe website: ga naar de inzamelingsactie.