The nearer the Church closer to God.

Activiteiten & nieuws

our services
Gezellig Samenzijn! Verkoop Molukse lekkernijen & BINGO

Datum: 16 december 2023

Vanaf 16:00 uur ben je van harte welkom om samen te genieten van heerlijke Molukse lekkernijen die perfect passen bij een kop koffie of een verfrissend drankje. Het belooft een gezellige bijeenkomst te worden waarbij je in goed gezelschap kunt genieten van lekker eten, drinken en zoals vanouds een bingo!

Anna Oppier - Pattiruhu
Gezellig Samenzijn geslaagd!

Datum: 06 april 2023

Zaterdag 1 april 2023 organiseerden we een "Gezellig samenzijn" in het koffielokaal van de Immanuël kerk. Vanaf het begin was de opkomst meteen al groot bij de hapjesverkoop, waar we een groot aanbod aan molukse lekkernijen hadden.

Immanuël Kerk
Gezellig samenzijn! Verkoop warme maaltijden & hapjes

Datum: 01 april 2023

Vanaf 16:00 uur ben je van harte welkom om samen te genieten van heerlijke warme maaltijden en lekkere hapjes die perfect passen bij een kop koffie of een verfrissend drankje. Het belooft een gezellige bijeenkomst te worden waarbij je in goed gezelschap kunt genieten van lekker eten en drinken. U bent van harte welkom!

Anna Oppier - Pattiruhu